RSS

Friday, 5 April 2013

Taik aYam dan choki-choki...........

assalamualaikum SeMua......




dulu masa aku umur 12 tahun aku mengaji dekat rumah seorang yang di panggil nenek endon~! aku memang nakal la masa tu~ aku asek ponteng ngaji~ kadang2 nenek endon tengah mengajar,aku ngan member2 aku yang sekepala degil macam aku  keluar gi rumah sebelah rumah beli jajan~ beli ice pop~ pada satu hari hari yang agak malang bagi aku la~~ aku keluar macam biasa ngan member2 aku bila nenek endon tengah mengajar~! aku pon gi rumah sebelah beli jajan dengan choki2~~ aku pon ambil dua choki2 dan jajan mamee~~ bila time nak bayar jajan tu aku nak keluar kan duit dari poket seluar aku~! aku letak la jajan dan choki2 tu dekat atas satu tembok...........



aku pon keluar kan duit dan bayar harga jajan2 dan choki2 yang aku beli tadi~~~~

lepas tu aku pon ambel mamee dan choki2 yang aku letak kat atas tembok tadi untuk di makan~ 

TIBA-tiba!!!     aku rasa ade coklat meleler  kat choki2 aku tu!!!!!!!


aku pon tak expect pape la kan!!! aku ingat choki-choki aku tu bocor or terkoyak pelastik nya yang menyebabkan coklat dia meleler~~


dengan rasa NIKMATnya!!! aku pon menjilat plastik choki2 tu dengan  muka yang bangga~~!!!!!!!fuuhhhh~~ rasa dia lembutt~~! lunak~~!!!!


tapi bila dalam 7 saat lepas tu aku dapat rasakan sesuatu yang agak unik dan luar biasa~!!aku pon pelik~! eh~~! da expired ke choki2 ni????lain macam jerk rasa nya???


lama2 rasa dia cam pahit lak~kelat pon ade....dan maung dia naik ke hidung~!!!    


dengan rasa yang amat kelat dan rasa yang maung~~! aku pon cuba2 bau coklat yang disangka kan meleler tu~!!!! rupanyaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! taik ayam punai dekat pelastik yan yang aku dok jilat dengan penuh  nikmat tu!!!!!!

pettuuihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'


aku pon gi check kat tembok yang aku letak kan choki2 dan mamee tu tadi!!!!!

da ternyata la ade taik2 di atas tembok tu~~~! TAIK AYAM PUNAI!! 
 dengan pantas dan dalam keadaan darurat aku gi cair paip untuk berkumur~~
alangkah geli dan loya tekak aku masa tu~~ yurrkkkkkkkkkkk!!!!!!


puuuihhh~!!!! trauma aku nak makan choki2 lagi dari mula aritu!!! wakakakakkakakakakkakakakkakakakakakakkakakaka~~~~



tula orang suruh gi ngaji ko dok wat keje lain...gi ponteng~~~~~ padan muka kau below~~~wakaakakkakakakakakkakakakakakak~~!


0 comments:

Post a Comment